Forretningsorienteret kommunikationsstrategi

Gennem en nøje tilrettelagt kommunikationsstrategi – baseret på dine forretningsmål og konkurrenceniveau i din branche – sørger jeg for at maksimere din synlighed for netop dem, der skal finde din virksomhed.

"Jacob er en dygtig kommunikatør. Han har lavet arbejde for os i GML-HR siden slutningen af 2019, og vi har været meget tilfredse med hans indsats, der bærer præg af grundighed og hurtig eksekvering."
Søren Laigaard-Andersen
Partner, GML-HR
5/5

Sådan lykkes vi

Jeg bruger følgende fremgangsmåde til at lægge en resultatorienteret strategi, der giver dig den synlighed, din virksomhed fortjener. 

  1. Indledende analyser.
    Baseret på en analyse af dit marked, herunder inspiration hos dine nærmeste konkurrenter, udvælger jeg de kanaler og budskaber, vi skal fokusere på.  

  2. Klargøring af indholdsstrategi.
    Næste step i strategien – vi skal prioritere arbejdet. Hvilket indhold skal laves, og hvilken rækkefølge skal arbejdet foregå i?

  3. Eksekvering.
    Indholdsproduktion begynder. Kontakt til relevante samarbejdspartnere iværksættes. 

søgeordsanalyse grafik

Kort sagt: Den gode kommunikationsstrategi lykkes, når dine kunder forstår nøjagtigt, hvilken værdi du skaber for dem. 

Fra start til slut gør jeg processen transparent for dig, så du aldrig er i tvivl om, hvad du betaler for – og hvor vi er i processen.

Brug for en kommunikationsstrategi, der rent faktisk giver resultater?

Udfyld formularen herunder, og så vender jeg tilbage med en uforpligtende vurdering af din virksomhed – herunder hvordan vi kan lægge den helt rette strategi.

"Vi har været meget glade for den professionelle tilgang til arbejdet, kvaliteten i det samt de hurtige svartider og den effektive eksekvering"
Christian Jensen
Content-ansvarlig, Frie A-kasse